نوشته شده توسط : نرگس رحیمی
پارکینگ فرودگاه امام خمینی

پارکینگ فرودگاه امام خمینی

بسیاری از افراد دوست دارند با خودروی شخصی خود تا فرودگاه امام خمینی تردد کنند به همین جهت هزینه پارکینگ فرودگاه امام را شرح داده ایم تا هر چه راحت تر بتوانید برای تردد با خودروی شخصی خود تصمیم گیری نمایید.

دو نوع پارکینگ در فرودگاه امام خمینی وجود دارد یک پارکینگ با نام پارکینگ طبقاتی و مسقف است و پارکینگ دوم روباز است.

ظرفیت پارکینگ طبقاتی ۱۸۰۰ و پارکینگ شماره ۲ و ۳ و ۴ و ۵ دارای ظرفیت ۸۴۰ – ۱۰۰۰ – ۱۰۰۰ – ۱۲۰۰ می باشد.

همچنین اگر بخواهید از فرودگاه به صورت آنلاین تاکسی رزرو نمایید به راحتی از طریق همین سایت و لینک زیر می توانید اقدام نمایید. خدمات در مناطق ۲۲ گانه ی تهران و اطراف تهران و کرج انجام می گیرد.

رزرواسیون آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی

 

همچنین اگر با مشکلی هنگام  رزرو مواجه شدید می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

                             تاکسی فرودگاه امام خمینی

بر طبق آخرین بررسی هزینه های پارکینگ فرودگاه امام خمینی به شرح زیر می باشد:

تاریخ : ۱۳۹۷/۰۶/۲۶

هزینه پارکینگ های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، به مبالغ زیر ٩% ارزش افزوده اضافه می گردد. و تمامی هزینه ها به ریالاست.
نام پارکینگ ورودی تا یک ساعت توقف هر ساعت توقف شبانه روزی تا دو شب شبانه روزی بیش از ٢ تا ۴ شبانه روز شبانه روزی بیش از ۴ شبانه روز
طبقاتی ۳۴۰۰۰ ۱۴۰۰۰ ۲۰۰۰۰۰ ۲۲۰۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰
پارکینگ های روباز ٣-۴-۵-٢ ۲۰۵۰۰ ۸۵۰۰٠ ۱۳۰۰۰۰ ۱۱۵۰۰۰ ۱۰۰۰۰۰

تمامی مبالغ فوق به ریال می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد پارکینگ های فرودگاه امام خمینی با شماره تلفن ۵۱۰۰۷۱۹۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

هزینه پارکینگ فرودگاه امام خمینی

هزینه پارکینگ فرودگاه امام خمینی

 

هتل ایبیس - هتل نووتل



:: برچسب‌ها: هزینه پارکینگ فرودگاه امام خمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نرگس رحیمی

 

تاکسی فرودگاه امام

تاکسی فرودگاه امام

رزرواسیون اینترنتی تاکسی فرودگاه امام

به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی و هتل های فرودگاهی (هتل ایبیس و هتل نووتل) یکی از خدمات قابل ارائه در سایت hotelaitport رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام است که به صورت شبانه روزی با امنیت بالا قابل ارائه خواهد بود.
در این نوشته می خواهیم رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام را به طور کامل با تمام جزئیات و نکات شرح دهیم :
جهت رزرو تاکسی فرودگاه امام ابتدا وارد لینک زیر شوید و با خواندن ادامه ی توضیحات و آن چیزی که مد نظر شماست فرآیند رزرو را انجام دهید.

رزرواسیون آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی

در ادامه با صفحه ی زیر رو به رو می شوید همانطور که می بینید ۴ سرویس وجود دارند که مورد اول رزرو روزانه هتل فرودگاهی – مورد دوم رزرو اقامت کوتاه مدت هتل های فرودگاهی – مورد سوم رزرو سرویس که شامل صبحانه، ناهار، شام، استخر، جکوزی،اسپا و … و اما مورد چهارم رزرو تاکسی فرودگاه امام است رو به رو می شوید.
ابتدا تاریخ و ساعت درخواست تاکسی را مشخص نمایید و جستجو را کلیک کنید.

 

در ابتدا با صفحه ی زیر رو به رو می شوید که سه گزینه پیش روی شماست

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی

۱- به فرودگاه امام خمینی

اگر این گزینه را انتخاب کنید می توانید از هر جای تهران، بومهن، لواسانات، کرج، گوهر دشت، مهر شهر کرج مبدا خود را اعلام نمائید سپس در گزینه ی بعدی می توانید نوع خودرو (مورد اول : ون ۱۰ نفره – مورد دوم : سواری VIP 4 نفره ) را انتخاب کنید. و در ادامه تعداد مسافر، تعداد چمدان، آدرس دقیق، نام کامل مسافر و اگر توضیحات خاصی دارید وارد کنید سپس به درگاه پرداخت وارد می شوید و تاکسی شما برای روز و ساعت انتخابی رزرو می شود.

ادامه را  در لینک زیر دنبال کنید.

تاکسی فرودگاه امام خمینی

 


:: برچسب‌ها: تاکسی فرودگاه امام،تاکسی فرودگاه امام خمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نرگس رحیمی

 

صرافی فرودگاه امام خمینی

جهت خدمت رسانی به مسافران عزیز دو بانک سامان و ملی در فرودگاه امام خمینی قرار گرفته اند. بانک ملی در سالن عمومی ورودی ۱ مسافران در قسمت گمرک قرار گرفته است. بانک سامان نیز در سالن خروجی فرودگاه امام قرار گرفته است.

در فرودگاه امام خمینی می توانید برای تمامی خدمات مالی از قبیل خرید ارز – پرداخت عوارض خروج از کشور، مبادلات مالی از طریق بانک های نامبرده شده مستقر در فرودگاه استفاده نمائید.

شماره تلفن بانک ملی فرودگاه امام خمینی : ۵۵۶۷۸۱۵۱-۰۲۱

شماره تلفن بانک سامان فرودگاه امام خمینی : ۱۱-۵۵۶۷۸۴۰۷-۰۲۱

صرافی فرودگاه امام

مسافران گرامی می تواننید از صرافی موجود در فضای ترانزیت سالن خروج بهره مند شوند.
مهم : مسافران عزیز از جابه جایی ارز با افراد متفرقه و غیر مجاز اکیدا خودداری نمائید.

ATM: در فرودگاه امام خمینی مجموعا ۵ دستگاه خود پرداز وجود دارد که ۴ دستگاه تحت عنوان بانک ملی است ۲ دستگاه آن در
قسمت گمرک شرق و غرب ترمینال قرار گرفته، ۱ دستگاه نیز در سالن ورودی عمومی ، ۱ دستگاه در سالن خروجی قرار گرفته و دستگاه دیگر که مربوط به بانک تجارت می باشد در سالن ورودی عمومی قرار گرفته است.

بانک ملی فرودگاه امام خمینی
بانک سامان فرودگاه امام خمینی
صرافی فرودگاه امام خمینی

هتل های فرودگاه امام خمینی



:: برچسب‌ها: صرافی فرودگاه امام ,
:: بازدید از این مطلب : 6988
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نرگس رحیمی

در مقاله قبلی ۵ تا از بهترین هتل فرودگاهی جهان توضیح داده شد در این مقاله نیز ۵ هتل فرودگاهی دیگری که جزو بهترین هتل های فرودگاهی در جهان هستند توضیح داده می شود امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

۶- هتل فرودگاهی ماموت Regal Airport Hotel :
واقع در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ با ۱۱۷۱ اتاق و سوئیت مجلل و شش رستوران با منوی کانتونی که شامل غذاهایی همچون میگوی طلایی با زرده تخم مرغ نمکی و صدف سرخ شده،امکانات رفاهی همچون اسپا ، سالن ورزش، استخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و استخرهای مناسب برای تمامی فصول تقریبا مجموعه ای کامل از نیازهای مسافر را در خود جای داده است.

۷-فرودگاه هیلتون مونیخ Hilton Munich Airport :
در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و با بیش از ۱۶۲ اتاق در نزدیکی باند فرودگاهی قرار دارد. اتاق های تمام شیشه ای، فضای آرامش بخش و ساکت، دکوراسیون خلاقانه با استفاده از چوب بلوط و سنگ طبیعی به طوری که احساس می کنید در میان کوهستان قرار دارید.
امکانات رفاهی و تفریحی از جمله اسپا، استخر آب گرم و سرد، سالن های ورزش، رستوران های بین المللی از جمله Charles Lindbergh، بوفه صبحانه و کافی شاپ انگیزه ی مسافران را برای اقامت در این هتل دو چندان میکند.

۸-هتل فرودگاهی Hong Kong SkyCity Marriott :
هنوز هم عده ای از افراد بر این باور هستند که هیچ یک از هتل های فرودگاهی، امکانات رفاهی کاملی همچون Hong Kong SkyCity Marriott را در اختیار ندارند.
علاوه بر نزدیکی به مرکز تجارت جهانی AsiaWorld-Expo، دارای ۶۵۸ اتاق بزرگ مهمان و سوئیت منحصر به فرد رو به دریا و ساحل و بهترین آرامبخش برای یک روز پر کار پر از تنش است.
استخر سرپوشیده، اسپا، اسکراپ صورت و بدن، باشگاه ورزشی، رستوران های معروف و بین المللی با غذاهای متنوع و هزینه کم و همچنین متروی داخل فرودگاه با فاصله زمانی ۲۸ دقیقه از مرکز شهر از سری ویژگی هایی است که این هتل را از مابقی متمایز ساخته و نظر عموم مسافران را به خود جلب کرده است.

۹-هتل فروگاهی Pullman hotel :
یکی از چند هتل برتر از لحاظ امکانات و نزدیکی به هتل است. این هتل با فاصله پانزده ثانیه ای از فرودگاه Guangzhou’s Baiyun Airport بهترین راه ممکن برای مسافرانی ست که پرواز آنها در نیمه شب است و می توانند خستگی خود را بدون اتلاف وقت به در کنند.
استخر در فضای باز، زمین تنیس و ماساژ تایلندی احساس سبکی و نشاط را به مسافر القا می کند .

۱۰-هتل فرودگاهی کرون پلازا Crowne Plaza Changi :
با ۳۲۰ اتاق، استراحتگاه بسیار مناسبی برای مسافرانی است که یکی از پرجمعیت ترین مراکز حمل ونقل مسافر در آسیا را پشت سر می‌گذارند.
این هتل سرتاسر با پنجره‌، سایبان‌ و حفاظ‌های آفتاب گیر پوشانیده شده تا گرما به داخل هتل نفوذ پیدا نکند.
در محوطه‌ی سرسبز هتل علاوه بر انواع گیاهان استوایی یک استخر بزرگ نیز وجود دارد که با کاشی و سرامیک‌های آبی رنگ Teal Tile فرش شده است.
ورودی و راهرو این هتل روباز است و در هر دو طرف ورودی هتل گیاهانی سرسبز و شاداب کاشته شده‌اند که انتهای این مسیر سرسبز به اتاق‌های مهمانان منتهی می‌شود.
اتاق‌ها به صورت مبله با پنجره‌های قدی، پاراوان‌هایی با طرح‌های گرافیکی گلدار که حمام و سرویس‌ های بهداشتی جدا از فضای اتاق طراحی شده است.


بهترین هتل های فرودگاهی جهان (بخش اول)



:: برچسب‌ها: هتل فرودگاهی , هتل ایبیس , هتل نووتل , فرودگاه , رزرو هتل , فرودگاه بین المللی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نرگس رحیمی
تجربه‌ی اقامت در یک هتل فرودگاهی موضوع هیجان انگیزی است. در بیشتر مواقع، حضور در محیط یک شهر شلوغ برای استراحت واقعا مناسب نیست. اغلب اوقات افراد به دنبال مکانی هستند که با خیال آسوده و به دور از هر گونه تنشی بتوانند استراحت کنند و کمی موجبات آرامش خود را فراهم آورند.
شاید قدم زدن بعد از شام و یا بازدید از مکان های پر از مغازه جالب به نظر بیاید ولی تجمع افراد در خیابان، صدای بوق ماشین و … از لذت این امر کم می کند. از مهمترین خصوصیت های هتل‌های فرودگاهی، آرامش محیط، نبود سر و صدا، رستوران های لوکس، مغازه‌های متنوع و مهمتر از همه تمامی امکانات رفاهی ورزشی می باشد.
 
با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و با در نظر گرفتن نظرات مسافران در خصوص اقامت خود در هتل‌های فرودگاهی، اسامی تعدادی از این هتل ها به همراه توضیحات را جهت آگاهی وشناخت هرچه بیشتر ارائه می دهیم:
 
 
۱- فرودگاه بین المللی وین NH Vienna Airport :
 
دارای یکی از زیباترین سالن های ورودی با مناظر زیباست. این فرودگاه با وجود یکی از دلبازترین و زیباترین هتل‌ها توجه بسیاری از عموم را به خود جلب کرده است.
۱۴۳ اتاق مهمان مدرن و راحت، متریال درجه کیفی بالا، ۲۰ دقیقه فاصله از مرکز شهر تاریخی وین، بوفه صبحانه قاره ای، کیک و شیرینی تازه، لبنیات تازه برای صرف صبحانه و میز شام بر اساس ذائقه و همچنین سرو غذای اصلی شهر وین Wiener Schnitzel از جمله امکانات این هتل می‌باشد.
اگر به دنبال مکانی برای برگزاری نشست‌های سالانه مهم هستید، این هتل یکی از بهترین گزینه هاست. ۲۱ اتاق کنفرانس به همراه ۵۵۰ نفر ظرفیت اشغال اتاق ها امکان فراهم سازی اتاق را برای تمامی مسافران بدون کوچکترین معطلی فراهم می‌سازد.
 
 
۲-فرودگاه هیلتون فرانکفور Hilton Frankfurt Airport:
 
در ساختمان معروف SQUAIRE قرار گرفته ( بلندی این ساختمان چیزی تقریبا دو برابر برج ایفل می‌باشد) که رویای تماشای یک معماری بی نظیر و سفری به یاد ماندنی را در ذهن مسافر ایجاد می‌کند. دسترسی آسان به جاده سلامت برای پیاده روی مسافران و جاده مخصوص موتور سواری برای رسیدن به فرودگاه از دیگر امکانات و چشم اندازهای این هتل محسوب می‌گردد.
 
به هنگام انتظار برای پرواز خود، می‌توانید از رستوران های واقع در هتل استفاده کنید. رستورانهایی که اغلب غذاهای کشور آلمان و مورد پسند فرهنگ هر ملیتی را در اختیار مسافرین قرار میدهد.
 
 
۳- فرودگاه بحرین Mövenpick Hotel Bahrain :
 
چه اتفاقات جالبیست هنگامی که سبک مهمان نوازی سوئیس با مهمان نوازی در خاورمیانه تلفیق می‌شود. یک شب اقامت درهتل فرودگاهی موفمبیک بحرین Mövenpick Hotel Bahrain که در عرض جاده فرودگاه بین المللی بحرین واقع شده است، تمامی اتفاقات ناممکن را ممکن میسازد و با تلفیقی آمیخته از دو فرهنگ متفاوت، خاطره ای عجیب و به یاد ماندنی را در ذهن مسافر ثبت خواهد کرد.
 
دقیقا چیزی شبیه آبادی میان کویری خشک که با تالابی بزرگ احاطه شده است البته با امکاناتی بیشتر. استخری با عمق زیاد، حمام مراکشی و ۹۰ دقیقه تشریفات حمام ترکی با استفاده از کیسه سنتی، صابون زیتون سیاه و ماساژ کف از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌گردد.
 
شاید به ظاهر معمولی به چشم بیاید اما نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است به طوری که قبل و یا بعد از پرواز خود، خستگی سفری طولانی را از تن خود بیرون می‌کنند.
 
 
۴- هتل فرودگاه Fairmont Vancouver :
 
با دسترسی مستقیم از ترمینال فرودگاه، اتاق های فول امکانات و به لطف شیشه های دو جداره، دیوارهای عایق بندی شده این امکان فراهم شده تا بدون کوچکترین صدایی از فرود و پرواز هواپیما، دید به باند فرودگاه برای مسافران میسر گردد و چشم انداز زیبایی را به وجود آورد.
 
 
۵- فرودگاه چین Courtesy Langham Hotels :
 
در مجاورت ترمینال فرودگاه و تقریبا یک ساعت از دیوار چین و کاخ تابستان و همچنین با فاصله ای پانزده دقیقه ای از مرکز شهر بیجینگ واقع شده است.
قبل از اینکه به سمت یکی از ۳۷۰ اتاق و سوییت بروید بهتر است با بازدید از فضای داخل هتل، فضای رستوران با غذاهای متنوع مانند سیب زمینی سرخ شده، مرغ، قارچ شیتاکی، قارچ بامبو، قارچ سیاه درخت، پوست نارنگی خشک و زنجبیل و خوک کبابی شیرین تجربه ی جدید از حضور در یک محیط آمیخته با تمامی سلایق رادر زندگی خود به وجود آوردید.
 
ادامه ی مطلب بهترین هتل های فرودگاهی به زودی …
 

هتل های فرودگاه امام خمینی



:: برچسب‌ها: هتل فرودگاهی , هتل ایبیس , هتل نووتل , فرودگاه , رزرو هتل , فرودگاه بین المللی , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()